fredag 26 maj 2017

Thursday!

 

Hej!
Igår hann jag med en tur på stan med Theres och tjejerna, blir knäpp av allt plugg snart så behövde få komma ut en liten sväng. =) Vi kikade lite i affärer och tog sen varsin glass på torgcaféet! Årets första kulglass, med Oreo och Sockervaddssmak. MMM.
Shoppade litegrann, en T-shirt till Kiron till skolavslutningen, köpte ju nya brallor för nån vecka sen...
 

...Tiril fick köpa nån fin hårborste för egna pengar, och....haha, jag köpte en suit till Halloween på bra rea! I´m ready! Lite tjockare kvalite så blir inte alltför avslöjande. ;) Hehe!
Vi var också en sväng på nya Dollarstore, första gången jag var där. Bra med mer plats då det var så otroligt trångt i gamla lokalen, nu ser det ut ungefär som i Kramfors.
 
På kvällen såg jag och M äntligen en film jag velat se ett tag, "Get Out". Mysigt obehaglig och spännande. ;)

 
Natthelgar för fullt nu! Ha det gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...