torsdag 16 juni 2016

Näverdekoration och 80-talsskräckisar.



Hej! 
Idag har jag jobbat delat, och har mest jobbat så inte mycket har hänt, förutom att fyy vad jag är förkyld! Kämpat på med jobbet ändå och där har det väl varit mest jobbigt med att det gör så ont att prata mycket, vilket man måste göra konstant och högt där. Har vi dessutom ett intro med oss som ska lära sig som ikväll blir det än värre, helt slut och hes. Men nu är det bara inskolning imorgon sen ledig helg! 

När vi var i stugan sist så gjorde jag bla. detta pyssel! Hittade en bit näver på vår promenad, plockade med den "hem". Klippte till hjärtan av den och tejpade (på baksidan) upp dem på en lång bit ståltråd som jag böjt till. Jättenöjd med min hjärtdekoration!! 



Vi har sett gammal 80-talsrysare ikväll igen, Kommit in i en rutin och har sett väldigt många på sistonde, finns så många man inte sett då vi ju var för unga den tiden de kom ut, sen när jag blev gammal nog att bli rysarfantast så fanns det väl bara de vanliga kultklassikerna att få tag i. =) Gillar speciellt slasherfilmerna, alltid varit svag för såna. Älska Youtube! 
Denna såg vi ikväll, "The Outing/The Lamp"

...och denna häromdagen. "The slumber party massacre".  Inte så b-ig som titeln kan ge sken av, tack vare IMDBs betyg kan man hitta en hel del pärlor. 

Godnatt! 

1 kommentar:

Maria sa...

Usch krya på dig, förkylt här med! :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...