torsdag 23 april 2015

Porslinspysslat!

Hej! 

Igår testade jag ett nytt pyssel, köpte hem svart porslinspenna för en tid sen för jag velat testa porslinsmålning ett tag. Barnen har fått prova förr men aldrig jag. ;) 
Improviserade lite och blev riktigt nöjd, hittat ett nytt roligt pyssel! =D  Såklart kommer det blir denna mugg i fortsättningen när jag sitter och syr! 

Idag har jag jobbat delat, var hemma några timmar mitt på dagen och vilade lite och satt i uterummet, virkade och lyssnade på ljudbok och laddade för kvällspasset. Skumt att ha delat utan att familjen är hemma, tidigare har vi bara haft delade turer på helgen. Man hör ju ofta att delade turer försöks ta bort inom vården men ha, här går vi lite bakåt istället och sätter in det på vardagar också. ;) Inga roliga pass direkt.. 
Nu ska jag skutta i säng och läsa nån rad och sen sova för det blir morgonpass imorgon med! Men sen är det fredag och ledig helg, härligt! 
Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...