lördag 18 april 2015

Hemlig middag och mitt 34-årsfirande med familjen!

Igår lagade som sagt Mattias hemlig middag som vi sen åt i uterummet då det var ganska skönt ute. 

Han bjöd på "Supermör grillad högrev med fänkåls-coleslaw och Ceasardressad sparris". Supergott! Receptet hittade han här på Ica.se



Till efterrätt åt vi mumsig klassisk gräddtårta med jordgubbar, drottning-och-jordgubbssylt och marsánsås. Mumma! 

Satt kvar i uterummet ett tag och myste, virkade och pratade. När barnen somnat såg jag och M en sagofantasy-film, nya "Into the Woods". Den var mysig, kanske något för utdragen men gillade den. Den är en musikal. ;) 

Imorse blev jag väckt med sång, paket och frukost på sängen! Jag kliver upp 5.30 imorgon så familjen var inte så sugna på att sjunga för mig då. ;) 

Jag fick två presentkort, ett på roliga inredningsaffären "Curri" och ett på H&M. Med mitt tidigare presentkort på Intersport (som jag fått i förskott av Mats, Hanna och Clint) börjar det bli dax för en shoppingrunda! Yihaa! =
Idag har jag jobbat 12-20.30 och imorgon jobbar jag delat, så vi får se om det blir nåt mer firande då eller ej. 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Vilket fint för -firande av din födelsedag! Hoppas du har blivit lite firad även idag på den riktiga dagen trots att du jobbat! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...