onsdag 15 april 2015

D-vitamin, sjukstatus och filmkväll.

Hej! 
Nej, det vände inte än för Kiron, idag har han haft feber HELA dagen, mellan 38.2 till 39 grader. =( Har han ännu feber imorgon blir det att ringa vc... 
Mattias har också varit hemma idag, han har sån himla ryggvärk, förmodligen slitit ont i helgen med träd/vedflyttandet. 

Jag har iallafall haft en bra dag, då jag klev upp så sken solen och jag kunde äta frukost ute relativt tidigt (kring 8) i VÄRME! Helt underbart. 
Det blev ostadigare på eftermiddagen men jag hann supa in lite D-vitamin först. 
Var ute på en härlig promenad också, hann precis hem när det började regna. 

Jobbat ikväll och sen var jag sugen på att se något på projektorn i sovrummet. Så det blev lite skräckis, "Clown" som vi velat se ett tag. 

Jag AVSKYR verkligen clowner, fy sjutton har aldrig tyckt de är roliga! 


Nu är jag ledig i två dagar, hoppas på att hinna baka nåt litet till jag fyller år, och att hinna inreda sovrummet färdigt. Blir så ljust med vårigare färger! (byte av textilier och detaljer). 

Godnatt! 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Så trist att någon alltid verkar vara sjuk hemma hos er.. 😯
Vad filmen bra? Vi fundrade oxå på om vi skulle se den..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...