fredag 10 april 2015

Fredag med grillat och stuga!

Härlig fredag på er! 
Nu har jag jobbat mina två pass. Efter jobbet fick jag åka upp med min bror och Kikki till Bollsta och mina föräldrar, och Mattias och barnen kom ner dit från stugan för middag. Gööörgott! 




Sedan åkte vi upp till stugan igen. De har hållit sig sysselsatta medan jag var borta! 

Mattias bror och pappa har varit här idag och hjälpt Mattias fälla några träd som växt sig väldigt långa och rangliga. Eller, Mats fällde eftersom han har utbildning och licens. ;) Så nu är det mycket göra på tomten! 

Vi har kissen med här också, han stortrivs som vanligt! Hoppas han får bort lite möss. 

Och nu sitter jag och Mattias och stortrivs framför brasan! Njutbart! 


Här är förresten några bilder från i onsdags då vi var och hälsade på svärfar, Carina och Lakris! (Och katten Lucky ;)) Kiron hade precis fått en puss då jag tog bilden. =D 


2 kommentarer:

Maria sa...

Stugmys! Så härligt! Vill också ha! :)

Kram

Cattis sa...

Underbara blåsippor! Så sällan man ser dom här i Härnösand!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...