lördag 15 september 2012

2 månader som gifta.

Igår var det 2 månader sen en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. 14 Juli 2012 kommer jag alltid att minnas med glädje och nostalgi.
Jag har fått några fler bilder lite allt eftersom, tänkte visa några, har suttit idag och varit lite nostalgiskt saknande...
Dessa är tagna av svärfars fru Carina Magnusson, och av min äldsta vän Mariannes syster Katrin Melander.
 
 
 
 
Vår "kökspersonal", Carola och Katrin. =)
 
Tiril hos farbror Mats.
 
 
 
 
Tjejgänget, fr. vänster Camilla, Ia, jag, Marianne och Lena.
 
Toastmaster Maria informerar.
 
Hanna, Mats, Marianne och Carina myser i solen.
 

Kärlek.
 
Lena målar på konstverket till oss. =)
 
Marianne alias dr. Pippilotta Melander.
 
 
Fr. vänster Mattias pappa Roger och min pappa Bernt.
 
Svärmors make Voitto och Mattias bror Mats.
 
Tiril språkas med farfar.
 
Jag med våra pappor och Tiril och Kiron.
 
 
 
Våra hjärtan.
 
Mattias varit på promenad med kompisarna Andreas och Thomas B.
 
Roger och Andreas, ganska lika men inte släkt, haha!
 
Mattias med grabbgäng!

1 kommentar:

Queen of Kammebornia sa...

Oh, happy day, vad härligt! Vi gifte oss för 1 år sedan och det är underbart att tänka på hur roligt det var!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...