måndag 24 oktober 2011

Spraymålning och ballongsprängande kissekatt.

Greetings från en trött Hanna. =/


Jag ids egentligen inte sitta vid datorn idag, men måste maila några personer om samfrakt, mina Tradera-auktioner gick ut igår... Så därför kikar jag in. =) Ska strax gå och sätta mig och slötitta på lite TV, ev. nån film jag har inspelad... De andra har gått och lagt sig. Barnen sover rätt så oroligt för tillfället, blir många uppvaknanden per natt, som M sa, man känner sig nästan som bebisförälder igen... =(


Imorgon är det jobb igen, tisdag kväll, onsdag dag, torsdag kväll och fredag dag. Sen HELG! I helgen ska vi ha Halloween-mys!!! Längtar!





Idag har jag påtat på lite, sytt lite, lagat "en massa" mat m.m. Jag panerade fisk och stekte, kokade broccoli, gjorde örtsås och så fick vi ta pulvermos (tyvärr) till, hade glömt köpa potatis. Men det blev iallafall supergott! Mina föräldrar var förbi och de fick äta de med. =)


Sen har vi varit på ICA Maxi igen och storhandlat lite basvaror. Tiril verkar ha nåt agg emot butiken, kanske för att hon var febrig första gången vi var där, för hon får alltid värsta gråt-utbrotten där!!!





Här är lite prylar M spraymålat vita i veckan, 2 lampfötter och en ljuslykta. Ska nog ha dem i vardagsrummet....Flagorna ni ser på bordet kommer från påsen som M lindat in sladden i. ;o) Nu ska jag försöka fixa några fina lampskärmar!




Hann inte ta "före"-bild på lampfötterna men även de var i guld, såsom ljuslyktans fot. =) Kul att man kan fixa till saker såhär, och enkelt att bara spraya!


Och så den busiga Hugo. Här har han bland de sista ballongerna, pyst ut luft så den är liten och behändig, han var så söt där han sprang omkring med den som en råtta hängandes ur munnen...=) De flesta andra ballongerna sen Kirons födelsedag är det Hugo som skött undanfixandet av, iom. att de lätt sprängs när man använder klorna, haha, men inte blir han rädd för det inte!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...