måndag 31 oktober 2011

Tha weekend!

Så var helgen över och en ny vecka har startat...

Vi har haft en jättemysig helg, uträttat en del men även bara myst och umgåtts. Som det ska vara.
Igår tog M med barnen ut när han skulle tvätta bilen, de gungade, men det var rätt kallt så Tiril fick inviga sin overall.
Jag stannade inne och betalade räkningarna....=(.
Efter lunch bakade jag valnötsbröd, de var så goda som jag minns dem, MMMM!








Jag hann också med att rensa Kirons garderob och börja med min egen, hann med 2 lådor, haha! Som Sandra skrev om sin garderob i sin blogg, det var lite för mycket där som känns litet eller för midjekort, inte min stil längre.... Ska nu sy om en del plagg till barnen.



Försöker vänja Tiril att ha lite hårfint, hehe, hon känner sig mycket fin det ser man, men inte får de sitta i länge inte.






På lördag åt vi kyckling till middag, och vi hade köpt speciella chicken nuggets till barnen, i "Halloween"form med fladdermöss, spöken och pumpor. Mycket fascinerande tyckte Kiron, han hade nästan svårt att äta upp dem. =)



Livsnjutaren Hugo kan verkligen sova var som helst, man vet aldrig var man ska hitta honom. Han gillar också att sitta och lurpassa på de mest oväntade ställen, för att jabba efter fötterna eller dylikt när man går förbi. =)





I fredags såg vi ju Piranha...Igår blev det denna, TV-rysare, "The House Next Door"...den var väl sådär, typiskt TV-film.I lördags såg vi "Home Movie", ett tvillingpar på 10 år som inte är riktigt som de ska....Ganska obehaglig film men inte så läskig.



Vi såg också i lördags "Stake Land", en vampyrfilm som var riktigt bra, post-apokalyptisk med en strimma av hopp. =)



Igår kväll satt jag och la ut en ny hög med auktioner på Tradera, alla utom 2 har blivit sålda i förra omgången, skönt att bli av med lite!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...