söndag 3 juli 2011

Rea-shoppingfynd!!!

Igår var vi ju till Birsta, och det blev faktiskt en lyckad shopping trots att vi inte hittade nåt köksbord till oss, och inte ens hann kolla efter bilbarnstol...Men virke blev det, huvudsaken, och skor till mig! =) Dagen flöt på bra, t.o.m M var på bra humör hela tiden, han brukar annars vara rätt butter mot dagens slut...Tänkte visa det vi shoppat (förutom virke, mat o dylikt), det mesta rea-fynd!!!!


GINA TRICOT O SCORETT LAGERSHOPBlev 2 klänningar, den randiga 99,50, den blåvita 150 kr, Gina Tricots rea. Hade presentkort på 150 kr, så billigt! Skor hittade jag oxå, görsköna, Scoretts lagershop, 299 kr.


PANDURO OCH POLARN & PYRET På Panduro shoppade jag loss på rean, 3 m tyg á 49 kr, textiltryckfärger, svampar och glittertryck...

Tiril fick en T-shirt och en kjol från Polarn o Pyret, 100 kr/st, och hade presentkort 100 kr. =)



IKEA OCH LAGERHAUS 2 Lackbord svart o vitt (29 kr på rean), lite förvaring till mina syprylar, hängförvaring till Tirils rum, badrumsmatta och diskborstar, hehe. På Lagerhaus blev det 3 m hjärt-tyg på rean, 30 kr!!!!!!


LOPPIS OCH ERIKSHJÄLPENMåste väl även visa second-handfynden....=) Vi var in på en loppis och köpte en bandspelare med mikrofon till Kiron, som blev väldigt uppskattad, han har sen vi kom hem gått och rappat och sjungit i mikrofonen. På Erikshjälpen i Timrå snubblade jag över 3 par billiga jeans att sy av och 3 påslakan som jag kan förvandla till nåt fint. Även en mönsterbok fick följa med hem.


Räknade efter och kom hem med totalt runt 16 m tyg!!! (18 m om jag räknar baksidan på det gula påslakanet).


Kiron åt som en häst på IKEA, köttbullar och potatis gled ner hela portionen, och sen chokladmousse efter det, och han ville ha mer!!!!!



Visar även en bild från fredagen då vi var hos min bror och firade honom, han fyllde 26 år igår. =) Fastnade dumt nog inte på bild, men grattis till dig broren, älskar dig!


Nu ska vi strax åka till min syster Anki, hennes fosterdotter Emilia fyller 6 år idag. Kiron ska sen stanna kvar hos mormor o morfar och sova där, så ikväll är vi ett barn kort. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...