söndag 24 juli 2011

Jag, symaskinerna, TVn, en påse godis och ett glas rött....

...blev det igår kväll. =)

Mattias kom hem vid 20-tiden för att hjälpa till med läggning och äta lite middag, sen for han och spelade igen. Jag var lika nöjd för det, satte mig vid maskinerna och sydde, såg lite inspelat och drack gott vin. Hade oxå en skål med lösgodis inom bekvämt räckhåll...

Haha, fråga inte varför en liten polisbil är involverad i bilden, det vet jag inte själv. =) Lite av mina utklippta plagg som väntar på sömnad, vissa är påbörjade....
Det här vinet är nog vårt absoluta favoritvin, inte dyrt och ack så gott!!! Copertino Rosso 2004.

Måste ju visa en bild på vår söte son oxå häromdagen, visst blev han fin?

Idag ska vi ÄNTLIGEN få gå och se "Harry Potter och Dödsrelikerna del 2", allra sista Harry Potter, på bio! Min snälle bror och hans lika snälla sambo kommer hit och passar barnen, vi ska se dagsvisningen vid 15. Längtar!!



Have a nice day!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...