tisdag 6 oktober 2009

Trött tröttare tröttast...Laddat med film!

Har varit så trött så trött hela dagen, och huvudvärk...Kiron fick vara hemma från dagis idag. Inatt var han vaken TIMMAR i sträck och gnällde och grinade....suck. Ingen av oss fick sova ordentligt. Vi provade allt...Så han har varit extra gnällig och trött idag också, hela familjen gått på halvfart, M har också blivit lite förkyld. Kiron sov bara 30 min till lunchvila dessutom...Hade trott jag skulle hinna klart ett plagg jag syr på idag men tji fick jag.
Till middag blev det pytt och sen kom Ia och barnen och vi hängde med ut på en promenad. Vi gick ner till OK, jag hade tänkt ta en "sykväll" men orkar inte, känner mer för att ta det lugnt och mysa, trött...Så vi har hyrt 3 filmer (får ha dem till fredag), det blev "Fool´s Gold", "The Death´s of Ian Stone" och sist men inte minst "Mamma Mia!"...Ser ikapp oss på gamla filmer...=)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...