torsdag 22 oktober 2009

Morgonpyssel...

Bild lånad från Bildsidan.eu GAH! Redan torsdag!? Vart tänker den här veckan ta vägen egentligen!?
Kiron är på förskolan, sambon sover...jag sitter och sorterar foton, igen....Måste ha de utvalda och klara för framkallning...
Ikväll är det Criminal Minds, supermys!

Om ingen förbättring sker under helgen så ska jag ringa VC på måndag, min sjukskrivning går ut på onsdag. Haha, på sjukintyget skrev doktorn nåt i stil med: "Botemedel: Förlossning".... =)
Ja nån sån tänker jag då inte ställa till redan nu, så...!
Ser ofta på "Förlossningskliniken" som går vid 13.25 på dagarna på 4:an. Så många svåra förlossningar och unga mammor, häromdan en 14-åring som födde...Där får man också ofta se för tidigt födda, så små och bräckliga!
Nä nu ska jag slurka i mig sista kaffet och sen fortsätta sorteringen som man inte blir sittande här hela dagen...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...