onsdag 21 oktober 2009

M börjat lite med växasängen.

Igårkväll började M äntligen med växa-sängen, tvätta av den osv. Kiron är ivrig att börja använda den! =) Nu ska vi gå ut på en promenad innan jag sätter igång med maten, ska äta fisk i paprikasås och potatis idag...=) Haft en lite jobbig dag med yrseln, värre vissa dagar... Men sytt har det blivit, se i sybloggen...
Ikväll är det "Arga Snickaren", gillar skarpt det programmet!!!

Snart kommer den tävling jag utlovat för längesen, vid 5000 besökare. Tänkte att om några dagar fyller bloggen 1 år också så dessförinnan ska jag annonsera tävlingen! =)

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Det blir arga snickaren här oxå ikväll =)

Måste vara nåt fel för det är samma sak hos mig, alla bloggdateringar syns inte.. Upptäckte det igår.

Maria sa...

Jag ser inte heller alla blogg uppdateringar..skumt! Man missar ju jätte mycke ju! Kul med växa sängen! Gabriel får ligga i spjälsäng ett tag till inne hos mamma han..han har ju sitt rum på övervåningen och än så länge väcker han mig flera gånger varje natt för att han vill ha täcket på sig som han sparkat av sig...nu är det ju bara att sträcka in en hand mellan spjälorna...jag vet, mamma är lite lat, mamma vill sova på nätterna! ;) Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...