onsdag 14 oktober 2009

Fullt upp idag med sömnad och bakning!

Idag har jag varit igång större delen av dagen, men det kanske beror på hur man räknar. Städat lite,sytt o sytt under tiden Kiron var på dagis (ingenting klart som jag vill visa än!=)), och sedan vi ätit har jag bakat...vadå?Jo kanelbullar!! 90 st...helt slut och yr nu, är som om jag snurrat runt runt..! Kiron fyller ju 2 år på söndag!! På lördag kommer föräldragruppen på kalas och på söndag släktingarna, men det blir tjuvstart redan imorgon när hans farfar o Carina kommer hit.
Så nu sitter vi och ser Arga Snickaren och njuter av bullar och mjölk!!! =)
Hämtade paketet från Kramfors Style idag också hos Linda, min fina ljusboll hänger under trappen och dekorationshjärtana bredvid min maglampa provisoriskt åtminstonde, får se var de hamnar sen...

2 kommentarer:

Tina sa...

De där dekorationshjärtana som du har på väggen, är det wallies eller av något annat material? och hade du fått tag i dom i kramfors också? eller vart? skulle vart så fint att ha ovanför Emilias säng

Jobbigt att baka bullar, men ändå kul och gott framför allt ;-)
*kram*

Erika sa...

Googlade Kramfors Style och landade på din blogg! Vad fint det blev med sakerna du köpte på homepartyt! Minns att du pratade om att ev. efterbeställa något. Om du vill det, så kommer vi ha lagerutförsäljning 3 dec i Kramfors!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...