onsdag 28 oktober 2009

Spå barnets kön, vaccinationsont, mångalna småpysar & mysiga rysare.

Middagen avklarad, Kiron pyamasklar och allt undanplockat...nu återstår bara kvällsmys! En bra dag.
Jag är lite öm i armen efter vaccinationen, känns som om jag slagit mig där, eller som stark träningsvärk uppåt axeln och nacken... I övrigt känns det inte annorlunda.

Idag har jag spenderat tiden som Kiron var på förskolan med att sy, mössor. Kul att prova nya modeller och tyger...=)

Vi tog en promenad ner till ICA och handlade innan middagen, skönt väder ute idag. Var nån som sa att det alltid kommer snö på Allhelgonahelgen, vi får väl se. Vill inte!!
Kiron har blivit mångalen, hehe, älskar månen, drar fram stolen till fönstret och sitter och tittar på den.Vår sötnos!

Kikade på några sidor där man kan "spå" om det är en pojke eller flicka man väntar, ganska kul...Enligt denna är det 53% på en pojke för mig så jag är inte mycket klokare nu...Här fick jag en flicka men inte säkert...
Här är det också flicka...Hmm. Och denna visar pojke. Nä snurrigt, jag väntar och ser! Ska lägga ut en omröstning längre fram för att se vad ni tror jag väntar!

Om ca. 1 timme är det "Arga Snickaren", åh härliga onsdag, och sen blir kvällens rysare "My Bloody Valentine",http://www.imdb.com/title/tt0082782/ originalversionen från 1981, inte den nya i 3D, men den vill jag se i helgen!!! Snygg- Jensen Ackles från "Supernatural" är ju också med i den så det är ju en liten bonus!

3 kommentarer:

Maria Johansson sa...

Ett gossebarn kommer det bli =) Känns så naturligt och rätt. Men jag brukar ju inte ha rätt mer än 50 % av gångerna.... Men de är min gissning. På dig hade jag ju rätt förra gången =P
Kram maria

sofie sa...

Vad kul, vi skall ju nästan ha barn samtidigt!
Vilket datum är du beräknad?


Jo jag ÄLSKAR skräckfilmer och väntar på att det skall släppas lite nya på bio snart. =)
Får passa på att gå innan bebbarna kommer, sen är det ju kört i ett par månader , ha ha


Kram Sofie

PS; Underbar son du har !

Jennie sa...

Så klart att det blir en grabb till!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...