måndag 18 maj 2009

Sytt skjorta!

Idag har jag ÄNTLIGEN blivit (nästan) klar med en skjorta som väntat på bandkantning...och det var bandkantningen from hell! OH, är det nåt syprojekt som varit nära att ge mig psykbryt så är det detta...Jaja, kan inte gå smidigt jämt. Nu är det bara en knapp som fattas, när jag sytt dit den så blir det livebild. Kanske är lite väl tjejig för Kiron, vad tycker ni? Men jag är heller inte riktigt nöjd med snedremsorna som sagt, så jag vill inte sälja den heller...Väldigt retro, kan vara cool till shorts. Den är inte röd som det kan se ut, utan terracotta-brun...

Min första skjorta, var trots allt kul att sy och gillar modellen, så det blir nog fler...

Tyg ett påslakan köpt på Tradera, mudd från Ohlssons, snedremsa från Lust o fägring...Mönster Meedom form 2.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...