onsdag 27 maj 2009

Eftermiddag norröver..

Vi var borta hela eftermiddagen i går. Vi for till Bollstabruk, åt middag hos mamma o pappa. De bjöd på Havsabborre och potatis, jättegott!!
Kiron har alltid fullt sjå med min mammas samling av träkatter...=)

Sen for vi till Sandslån en snabbis. Kiron sprang omkring i farfar o Carinas trädgård där det finns mycket roligt att titta på, olika små figurer här och var...

Dammen var spännande.

Försöker strypa trätranan...Och sedan laga lampan i en av rabatterna...
Vi kom därifrån ganska sent, Kiron fick lelle i bilen men var nog övertrött, han somnade inte utan pratade glatt på hela hemvägen...Och fortsatte sen prata ett bra tag i sängen, somnade väl framåt 21 först!!! Ojoj.

Blev Supernatural och lite lösgotta för oss...mmm! Och sen satt jag som ni ser nedan vid datorn ett tag, läste onödiga prylar...typiskt mig, istället för att lägga sig och sova.

Ikväll är det jobb! Nu ska jag se om jag hinner dra fram symaskinen och avsluta en pryl jag grejat med...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...