fredag 8 maj 2009

Fredagsbesök.

Våra besökare har ganska nyss åkt, min syster Maria med barnen Moa och Wilma, och hennes svägerska Sara med dottern Saga. Var jättetrevligt med besök och barnen som lekte om inte tillsammans så åtminstonde bredvid varandra. =)

Kiron trivdes i Marias famn.
Moa hade många frågor om katten Saga, på 5-åringars vis...Hon är en väldigt intelligent liten tjej.

Ikväll tror jag det blir tacos här hemma, vi hade tänkt äta kyckling men glömt ta fram den ur frysen, virrpannor, så det blir nog imorgon. Tacos är smarrigt det med! Orkar och hinner heller inte planera nåt mer avancerat...
I helgen hoppas vi på lite varmare temperaturer för vi hade tänkt börja med trätrallen ute...Riva bort den åtminstonde!Vår ensamma katt Räser, en riktig pås-katt!
Jag fortsätter tjura på med dåliga mobil-bilder, för bilder vill jag ha! Nu tycker jag det är på tiden att vår kamera blir klar...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...