onsdag 27 maj 2009

Nattugglans nya tyger...

Ja nattuggla är jag ju som ni ser på inläggsklockslaget...och här är några tyger jag köpt idag (läs; igår!) och vid ett annat tillfälle...Erikshjälpen! ;o)
Supercharmig babyfilt med fossingar, i vit trikå!! Verkar nästan hemsydd, vi får se om jag "slaktar" den till annat eller sparar den, sött tyg att sy av dock...Synd att bilden blir så mörk!
Rosa tyg eller egentligen två rejäla gardinlängder, 2,5 m. styck! Mycket tyg om jag vill sy av, hade jag kanske haft en tösabit vars rum skulle dekoreras skulle de kanske användas som gardiner...Vi får se hur jag gör, kanske vill ha dem i vårt sovrum! =)
Turkosblå...ja, jag vet inte vad denna sorts blanka tyg kallas, passar iallafall både till att sy kuddar el. dylikt av, och kläder om jag så vill...ganska tjockt!
Två gardinlängder i vitt med blomrankor i cerise och ljusblått. Sy av förmodligen! Färgerna syns inte riktigt bra på bilden...
Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...