torsdag 21 maj 2009

Linn Maria Wågberg

Jag rotade fram lite musik att spela för Kiron idag, och hittade en skiva jag köpte när han var liten...Underbarn med Linn Maria Wågberg! Så vackra låtar!!!
Hon har en egen sida där man kan höra smakprov på låtarna från skivan, http://www.linnmaria.se/index.htm, där finns bla. denna jättefina, "Det första andetaget", och på youtube hittade jag denna, min favorit, Prins Noel, så underbart vacker text, inte hela här dock... Texten stämmer så bra, fast Kiron var störst och först!


Jag såg själva livet i Dig när du kom
Jag såg hela himlen bakom
Du var allt som mirakel betytt
Och jag kände hur jag föddes på nytt

I rummet omkring oss stod änglarna tätt
De log emot oss på sitt himmelska sätt
Skyddade sin gåva till mig
Och jag tackar Gud för att han sänt dig
Du är
Prins av Lyckan
Prins av kärleken
Hertigen av äventyret, nyfikenheten
Inte först, inte störst
Men väldigt speciell
Jag är så glad att Du finns
Min älskade lilla Prins

Jag önskar att Du får precis det du vill
Jag önskar Dig världen och himlen därtill
Vet att livet väntar på dig!
Och att jag alltid ska finnas för Dig

Du är prins...

Vinden viskar ömt ditt namn och vinkar
-kom och lek!
Full av skratt
Mitt hjärtas skatt
Och stora Kärlek

Hon har även en blogg; http://mammablandannat.blogspot.com/ =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...