söndag 31 maj 2009

2 år sen Kirons första spark mot handen...

Grattis alla mammor på morsdagen!!!!
Den här dagen för två år sen, när Kiron låg i magen, kände jag för första gången honom sparka mot min hand när jag lagt mig på kvällen med handen på magen som vanligt. Hade tidigare känt honom sparka "bara inuti" och detta var första gången jag känt "utanpå"! =) Passande morsdags-present, eller hur?! Jag blev så glad och väckte genast Mattias så han skulle få känna, men då hade han slutat sparka...Somnade lycklig den natten!
Idag av min sparkande lilla gos fick jag i present en STOR smidesljuslykta som vi kan ha ute när altanen är klar! Jättefin, M sa att Kiron själv pekat ut den...=)
Nu ska vi åka uppöver för att fira våra mammor. Kanske hörs senare idag! Kram på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...