torsdag 10 maj 2012

Thursday...halsont, klädställning och helgplaner.

Så var man på jobbet igen då, men nu är det sista jobbnatten för denna gång, dröjer 6 veckor innan det är dax igen.
Igår natt (natten som var) fick jag plötsligt mer ont i halsen på höger sida, och det svällde upp ganska rejält. Svullnaden la sig rätt mycket efter ca. 30-45 min, men obehagligt var det, och jag har varit lite svullen även idag och öm!! Gör ont när jag äter, ont hela tiden men mer då. Inte så jag inte klarar av det men ändå inte nice. Käkar alvedon för att orka natten.. Vet inte alls vad det kan vara, har aldrig haft så förut. Har ju dragits med en förkylning ett antal dagar, och halsont.

När jag sovit klart idag satte jag mig i uterummet ett tag, bara slappade. Barnen har lekt en massa på gården...
Haha måste ju visa hur jag hittade klädställningen idag, lockade till skratt...Kiron som kanske tyckte den frös om fötterna! ;o)
Nej det ska bli riktigt LOVELY att vara ledig i helgen. Vi har möte med BUP-psykologen på eftermiddagen...Nervöst att höra vad han säger! Han har ju varit med på förskolan några gånger nu.

På lördag har vi planerat in en Birsta-tripp, vi ska kolla efter bröllopskläder till M och Kiron, och jag har ju presentkort, behöver underkläder och lite brallor. Hoppas man är piggare till dess!
Och på söndag har vi bokat biljetter till Mora Träsk!! Inte bestämt än vem av oss som ska gå med Kiron, vi får se. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, du får väl ta dig en tripp till läkaren om det inte blir bättre, du kan ju inte gå runt o må så där heller!!

va spännande med besök på BuP, du får gärna berätta hur det gått!!

hoppas verkligen du är pigg nu i helgen när så mycket skoj väntar!

kram på dig!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...