onsdag 25 november 2009

Omgjord skänk/byrå!

M har fixat klar skänken idag, som vi köpte på Erikshjälpen! Så här såg den ut före...hann inte fota den innan han tog bort knopparna, men de var runda fula i furu... Han har målat om den vit, satt nya handtag på lådorna, och målat låsen svarta...
Som ni ser har vi inte gjort advent här hemma än, men det kommer! =)
Välfylld fruktskål är ett måste, går åt jättemycket frukt här hemma, jag har dille på GrannySmith-äpplen, och äter massor av clementiner och apelsiner...Päron är Kirons favorit, och bananer går också åt...Här sitter vi och kikar på plingplong-mannen på YouTube, som jag skrev om i ett tidigare inlägg..=)Idag har jag sytt klart en beställning, ni kan kika i sybloggen om ni vill... Jag har skickat in kort till framkallning, fått roliga paket i brevlådan och hämtat ut roliga paket...Nu ska Kiron få lelle.
Arga Snickaren ikväll! (Haha ni visste säkert jag skulle nämna det...)

4 kommentarer:

Maria sa...

Va fin den blev =) nu måste jag också hitta en skänk =)

Maria sa...

Oj! Vad snygg skänken blev!! Har grejer jag vill måla om men behöver bearbeta karln lite först, han tycker det är så onödigt! ;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Oj..HERREGUD vad snygg den blev..vilken skillnad!! =)

Ny dundertävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html

..med både presentkort o "julpaket" i prispotten =)

Kram

Emma sa...

Hej ! Tänkte fråga hur ni gjorde med skänken, slipade ni den innan ni målade den vit ?

Mvh Emma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...