onsdag 4 november 2009

Färskt Vi Föräldrar och våra planer för dagen.

Igår kom nya Vi Föräldrar i brevlådan! =) Så imorse när jag spelade speldosa för knyttet i magen läste jag lite i den, alltid trevligt. Tycker de ofta har bra tips om nya produkter och roliga prylar...såg i detta nummer att Rätt Start kommit med nyheter, och Pingu är en av dem!
Det här fina påslakansetet skulle jag gärna ha till bebis, eller Kiron om den passar hans kommande säng, han gillar Pingu! Fanns mycket annat gulligt på deras sida också.

Nu har M plockat bort det sista av Halloween-pyntet, och Kiron har hängt med och plockat fram igen det M plockat bort, hehe. Han ser på spökena och spindlarna med tillgivenhet, ingen rädsla här inte! =)

Kiron blev hemma idag från dagis även om han verkar ganska pigg, men det är nog jobbigare att vara på dagis än hemma ändå. M ska greja med bilen idag, MYCKET välbehövligt. Jag ska se om jag kan sy nåt, tänkt baka men får nog skjuta på det åtminstonde till imorgon. Känner mig lite hängig jag också...Eller om det bara är trötthet, tycker jag blivit tröttare på sistonde. Kanske brukar vara så ju tyngre man blir, jag minns inte, haha!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...