söndag 1 november 2009

Söndagen...

Har inte ens tittat åt datorn på hela dagen idag...förrän nu.
Tänk att det redan är November!!
Vi tog en skön promenad i det härliga höstvädret på förmiddagen, så skönt! Sen var det hem, lunch för alla tre, hade pizza kvar från igår, sen sovatajm för Kiron och sytajm för mamman. =) Och för pappan...pysslaochläsa och annattajm.
Imorgon har han sagt att jag förmodligen inte får sy, ska mickla med elen tydligen. Fixa nån säkring m.m, de kommer ju på tisdag och ska installera luftvärmepumpen.

Kiron har sjungit en massa idag, spelat gitarr och sjungit "Bäbä"!
Haha, tror jag glömt att skriva, häromdagen fes han och jag sa; "Nämen, pruttade du Kiron?!"
Han svarade med ett flin; "Mamma prutta!" och pekade på min rumpa...

Idag blir det ingen rysare, Halloween är väl slut nu...vi ska se Criminal Minds och ev. Supernatural istället. Godis har vi kvar också, hoppsan, vem ska äta upp det??? ;o)

Ikväll tänkte jag lägga ut en del Tradera-auktioner, får väl försöka se till att jag inte sitter så sent bara, brukar lätt bli så när det krånglar att lägga ut auktionerna, jag blir så tjurig. Ska lägga ut en del sytt.
På tal om krångel, hela dagen igår hade jag svårt att komma in på min blogg och på andras blogspot-bloggar. Nån mer som upplevde det? Irriterande knas.

1 kommentar:

maria sa...

Såg att du vann den där fina mössan på muppsans blogg!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...