fredag 27 november 2009

Nyklippt!

Nu är jag klippt!!!Var så skönt att få komma iväg och bli ompysslad. Som vanligt fick Ia göra nästan vad hon ville med mitt hår, jag blir alltid så nöjd.Kortade av lite, rätt slitet, och jämnade ut...
Ia lockade upp topparna lite som ni ser, och M:s uttryck när jag kom hem var: "OJ! Vad söt du blev!!!" Bra betyg. Nu vill han att jag ska locka upp såhär varje dag, haha! Han har alltid varit en sucker för när jag har lockat håret....

Håller på laga mat nu, blir Kerala-curry kyckling med ris! Namnam! M är iväg och köper lite vin till sig och lösgotta till mig...=)
Har nog en del helgkänsla denna fredag, M har dammat hela huset och dammsugit och städat toaletten, så det känns rätt bra, oxå har vi ju "nya" gardiner lite här o var. Jag känner mig fin oxå.

Kiron hade fått fiska fiskdamm på Coop idag och fått en liten godispåse, så han har oxå fått lite gott....och proppar för övrigt i sig russin så mycket han får.
Var en stor brandbil förbi dagis idag, Kiron var ju inte där men ute och lekte med M, de delade ut adventskalendrar, och han fick oxå en!! Schyssta brandmän!
Ikväll blir det nog ev. en Johan Falk, nr 5 isåfall, "Operation Näktergal"...

Imorgon kl. 9.30 är det förresten leksaksbytardag på restaurang Portalen, för er som inte vet!! Jag ska nog försöka ta mig dit och kika efter nån bok....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...