lördag 28 november 2009

Adventsmysigt!

Nu har vi advent här hemma! Tagit fram ljusstakarna och stjärnorna...Adventsstaken med 4 ljus står och väntar på att bli tänd imorgon bitti... =)
Köket....Vardagsrummet...inte så mysigt foto, fick tända taklampan...Korten blev inte toppen men jag orkar inte fota om dem...(trött nu!) Vi pyntar mer närmare jul, med mer glitter och lyktor osv, och granen kommer fram dagen före julafton... Än bara 1:a advent ju!Till middagen idag så tände vi mitt änglaspel som jag fick när jag var liten. Mys!

Imorgon blir det iallafall premiär på julmusik för i år här, till det första ljuset. Vi ska även en runda på skyltsöndagen här i stan, får se om man får nån julstämning utan snö. Jag har oxå tänkt koka kola imorgon, i sann jul-anda!!! =)
Imorgon utlovas också nya magbilder!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh så fint ni har det där hemma, jättemysigt!! tycker det är så härligt med julsaker. hoppas ni haft en fin första advent. kramar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...