tisdag 31 mars 2009

Spel, tyg, promenix

Erikshjälpen älskade Erikshjälpen...vad vore livet utan dig? Betydligt fattigare på prylar iallafall!
Som ni förstår blev det en vända dit idag! Hittade till min stora glädje bla. två spel, "Fem myror" med bokstäver, som jag spelat med min systerdotter, och tänkte då att det här skulle vara bra att ha den dag Kiron blir intresserad av att läsa! Också "A-maze-ing Labyrinth" som vi hade när jag var liten!!! Toppen!!!

I övrigt har vi inte gjort så mycket idag, inga födelsedagsbesök, var bara iväg och handlade för imorgon, och Kiron har fått sån otäck hosta så vi inhandlade hostmedecin till honom för säkerhets skull också. Sen var vi ut på en kort promenad, Kiron älskar när han får gå lite själv, se på vovvar och bilar.
Var på Ica och hämtade ut ett DHL paket som innehöll detta fina tyg: =)
Nu blir det TV, kanske ett avsnitt av Midsomer Murders ikväll!! Eller Beck film vi har inspelat...Nåt deckar-aktigt iallafall!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Du får säga till nån dag så kan jag ta långpromenaden förbi erat hus så får Kiron spana in vår vovve. =)

Madelene sa...

Tack för kommentaren i min blogg :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...