onsdag 4 mars 2009

Jag är sur!

...sur för att jag jobbar de två kommande helgerna nu i Mars som det är bytardagar här, först 14:e på Landgren och sen 28-29:e på Domkyrkan (och Säbrå???Nån som vet???) J-la skit oxå. Men jag tänker faktiskt försöka tjura mig upp och gå ändå, fast jag ska jobba nästa natt också, får försöka sova mer sedan när jag kommer hem igen, jag ÄLSKAR verkligen bytardagar!

Så här ser det ut på vår baksida denna morgon...måtte det inte komma mer snö nu!!!!! Less! Fick en pik häromdagen av M att de flesta andra kvinnorna på vår gata minsann gick ut och skottade men inte jag, jag replikerade att det gör ju inte han heller...Haha, knappt vi kom ut från uppfarten. Igår fick han faktiskt lov att skotta.

Han gjorde tonfisksallad till middag igår, var så gott!!!! Vi var på Eriks (som vanligt), M hittade tre böcker, "De tre musketörerna", och jag en bit vitt manchestertyg.
Nä, nu ska jag "hit the sack!"

2 kommentarer:

Maria sa...

25 april kl 10 på säbrå =)

Anonym sa...

herrejösses vad mycket snö!! här har det precis börjat smälta så jag håller tummarna för att det ska fortsätta också. hoppas du orkar gå på klädbytardagarna ändå!! men herregud, är inte skottning enbart mansgöra?? tycker jag iaf;-). kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...