tisdag 31 mars 2009

Mattias 28 år 30:e Mars 2009!

Happy birthday mitt livs kärlek!!!
" Imorse" (ser nu att det blir igår morse) när jag kommit hem från jobbet fick M ett litet "morgon-paket", vi har nästan alltid gjort så, ett paket på morgonen. Kiron blev lite småsur över att det inte var han som fick paket, men det gick fort över. =) M fick ett X-box spel så han hade nåt att sysselsätta sig med idag i städpauserna....

När jag sovit klart och åt frukost fick M resterande presenter av mig och Kiron, DVD-box med Stargate Atlantis säsong 1, och DVD-box med "Weed, Silverfangs son"! En hel del att titta på!

Kiron är födelsedagsstilig, har den nya slipsen med Taz!
Sen kom min lillebror och hans fästmö Jennie. Av dem fick M pengar ("presentkort" klart att användas var som helst!!) Och Kiron fick en liten pekbok med vilda djur och rim. Haha han blir bortskämd om han får presenter av alla som kommer och firar M! =) Vi fikade tårta och annat gott, pratade en massa.

De var de enda som kom idag, Ms föräldrar har ju varit här i helgen och resten av min familj kommer troligast på onsdag! =) Och familjen Fahlen/Johansson kommer när alla är friska, Robin har ju så besvärligt med förkylningsastma, och idag tror jag förkylningen bröt ut ordentligt för M.


Kiron och Johan pratar hemlisar!När Johan o Jennie åkt fixade vi maten, hemgjord pizza (färdig deg, bara att lägga på fyllning!) Gott gott. Tiden går så fort när man sover halva dagen, så sen blev det TV-soffan. Såg inspelade Supernatural från igår, mys!
Lagom lugn födelsedag!

1 kommentar:

Maria sa...

Trevligt med en lugn födelsedag! Vad stilig Kiron va!! Min Mathias fyller år på söndag han! Tillsammans med sin tvilling, förra året slog de ihop det HEMMA hos OSS...var hur mycke folk som helst som droppade in...blir det nå sånt i år får de ta det!! :-D
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...