fredag 20 mars 2009

Freitag!

När jag vaknat idag kom min bror och hans flickvän förbi, hade med sig en present till Kiron, en "Magic towel" från Åhlens, som vecklar ut sig själv i vatten...Kiron fann den intressant, först var den formad som ett ägg, och när den var utvecklad hade den ett mönster fullt av kycklingar och höns! =)

När de åkt for vi ner på stan. Hittade en T-shirt till Luke på Lindex. Visst var den söt? Bamse har vi valt för att han ska få en aning om sina svenska gener...=) Vi hoppas verkligen Mikael lär honom lite svenska så han och Kiron kan kommunicera den dag de träffas!

Själva köpte M en turkos (min favvo-färg för tillfället!) pikétröja och en långärmad stickad tröja, och jag en ny färg i en av mina favoriter just nu, hade cerise/svartrandig och svart sen tidigare, nu blev det gråsvartrandig, men hittade ej bild på den. Den är så skön!


Carina och Roger ringde också idag, jag och M fick välja varsitt plagg ur H&M-katalogen för en viss summa. M valde ännu en skjorta och jag valde denna fina cardigan, jag är så svag för färger, tänkte först ta grå:Sen har vi mumsat god mat idag, Kycklinggryta Marengo som ni hittar recept på här ovanför. Efter det myst på och sett bla. Let´s Dance, haha, vi som aldrig tittat annars sett båda de senaste avsnitten!

Nu ska jag krypa till kojs, vaken alldeles för länge.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...