måndag 9 mars 2009

Jag gjorde det!

I did it!!! Jag tränade faktiskt! Och den största sporren till att göra det (drog ut på tiden innan det blev av) var nog att jag skrivit här att jag skulle göra det! Skulle ju fått skämmas nu om jag inte gjort det. Tack för peppet, Maria! =) Tränade Boxaerobics, var lite svårt att hänga med, men var kul och svettigt och Kiron hade skitkul åt mig, skrattade och dansade, hehe. Nu kommer jag ha träningsvärk imorgon, men det förtjänar jag. =)

Före det la jag ut Tradera-auktionerna, blev bara tyger denna gång, får se om det blir mer och annat i veckan. Sen gick vi ut på vinterpromenad, riktigt skönt fast det blåste lite kallt men vi klädde oss väl. Kiron älskar verkligen att vara ute!
M fixade tacos åt oss medan jag tränade, så kalori-intaget blev uppfyllt. Men mycket grönsaker där också! ;o)

Nu ska jag göra som mina boys och gå och sova.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...