måndag 2 mars 2009

Kaffe o tidning!!! Gött o leva!


My day so far....Har hittills aldrig köpt ett nummer av Föräldrar & Barn, prenumererar på Vi föräldrar så det känns onödigt. Men denna lockade. =) Ska läsa igenom den ordentligt inatt när jag jobbar, mellan ronderna. Bra läsning att ha när man är trött, inte för engagerande men heller inte ointressant. Böcker kan jag inte läsa på nattjobb, blir irriterad när man måste bryta mitt i spännande, eller blir man trött av all text.


Sitter och syr, en klafftröja på gång nu...utomhus är det snöblandat regn och ser inte ett dugg inbjudande ut för en promenad eller så. Är så less på vintern nu, vill ha sommar. Vi ska skriva i semesterlistorna för i sommar de närmaste veckorna, jag ska ha sen semester i år, slutet på juli till slutet på Augusti....LÄNGTAR!!! Funderade på att ta ut några föräldradagar i sommar också, men jag sparar dem. Får ju förhoppningsvis vara hemma en månad iallafall!!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...