söndag 15 mars 2009

Vill ha i min garderob...

Ja...vad sägs om melodifestivalen igår? Hmm....Mattias satt och jublade här i soffan, inte för att den låten vann, utan för att jurygruppernas val blev helt bortspolade när folkets röster kom in.... Han hejade på H.E.A.T och jag på E.M.D... Tycker inte låten som vann var dålig eller så men det var ingen favorit. Vi får se hur det går, var ju i alla fall en överraskning. Alla på TV verkade också förvånade, hehe.

Jag klev upp med Kiron idag. Mår mycket bättre förutom att man fortfarande är lite känslig i magen...så att säga. Skulle se film, "Holiday" men hamnat här då Ia gjort ändringar på layouten igen. Vad tycks? Lite retro sådär.

Känner att min garderob är i stort behov av uppdatering, vill boka in ett besök på Gina Tricot snart, där hittar jag alltid nåt. Kikat lite på deras sida, hittat lite jag gillar men kan varken länka eller låna bild... Vill gärna ha Åsa shirt i grått, och hur söt var inte Ella-klänningen i ljusblått med vita prickar? Jag behöver iofs. mer långärmat och pösigt, så Lee- lou tunikan var ju en hit! Kika dit om ni orkar!

Nä nu är det bäst jag loggar ut innan Kiron river hela huset...han är överallt och sliter ut grejer idag!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Snygg sida! Har du nån som gör det åt dig? Hehe...min sambo gjorde min! :-D HAha!
Känner precis som du...behöver också nya kläder!
Jag och tjejerna höll också på E.M.D men men...kanske blir bra med den som vann också...det märker vi nog! ;-)
Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...