lördag 7 mars 2009

Garderobsrensning och in med lite gammalt..

Japp, så är det lördag!!!
Snart ska vi kanske ta en liten tur innan Kiron ska äta lunch och sova, jag har precis druckit en stor svart kopp kaffe, och mumsat i mig lite frukost. M ligger och läser, Kiron länsar vår videohylla.

Titta vad han och Saga är söta, de hör verkligen ihop de två! Hans kisse!!

Innan frukost rensade jag lite i min garderob, så nu blir det antingen sälja eller ge bort, en hel del gamla partytoppar som det bara är att inse att jag aldrig kommer använda mer, det mesta skulle jag inte ens komma i om jag så ville...Hehe, väger väl typ 20 kg mer nu... Men jag är så där typiskt nostalgisk och sparar kläder som jag haft vid det och det speciella tillfället, fast det bara ligger och tar plats...Antar att psykologer skulle ha en del att säga om det. Men sen Kiron kom har jag faktiskt märkt att jag blivit mindre nostalgisk över mina egna prylar och så, mer lixom "äh, släng eller sälj!" Ganska skönt när man väl gjort det!

Detta söta tyg fick jag igår, får se vad kul man kan hitta på med det, barnvagnsfiltar eller nåt dylikt sött. =)
Have a nice day!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej
vi är i sundsvall så vi ska ej på stan=) kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...