tisdag 10 mars 2009

Magsjukan har kommit till oss! Vinterkräk?

Hehe...Jag som bara häromdagen sa att vi inte haft magsjuka här hemma ännu...Kiron kräktes 3 gånger inatt, en gång i sin säng, en gång i vår och en gång på golvet...blev MYCKET tvätt!!!=)Hihi, kissen Saga som låg i vår säng fick oxå en kaskad på sig, sprang därifrån fort som ****!!!

Lillstackarn. Får se nu om vi också får det.
Han har fått behålla morgonvällingen, men jag vet inte riktigt hur mycket man vågar ge av vanlig mat, som lunch och så. Han blir ju såklart hungrig men man vill ju vara försiktig. Nån som har tips på vad små barn kan äta vid magsjuka? Han fick majsvälling i morse.
M vill inte riktigt tro att det är magsjuka, menar att han åt mycket vindruvor m.m. igår kväll, men jag vet inte jag...

Jag fick sova, M klev upp med Kiron. Jag sov som om nån tjongat mig i huvudet. Kiron somnade i Ms famn kring 11 innan vi hunnit ge nån lunch.

Jag som tänkt sy idag, får se om det blir nåt. Blev en velourmössa igår iallafall. Kommer snart lägga ut bilder på det jag sytt på sistonde...Känns så hattigt att lägga ut en här och en där...
Som ni ser nedan har jag hittat fler tävlingar. Så fina saker man kan vinna, men det gör man väl aldrig...



Nu har Kiron vaknat, sitter hos M och får höra bok och dricka lite sockervatten. Han verkar då pigg!...

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh era stackare! Hoppas ni andra klarar er! Haha, så där sa min sambo med när Gabriel spydde...är det verkligen magsjuka då, han har inte bara ätit för mycke fredagsmys? Sen insjuknade alla andra med inklusiva han så då var han ju tvungen att medge att det var magsjukan som drabbat oss! Hehe...
Kram

Anonym sa...

Hej!

Hoppas att han snart mår bättre!

Jag tänkte bara tipsa om att jag just nu har tre st tävlingar hos mig!

Du kan vinna ett presentkort på 300 kr från Sovtex här:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/utkast-tavlingsregler.html



Vill du vinna ett presentkort på 350 kr från Kalasbolaget klickar du här:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/tavling-nr-6-kalasbolaget.html


Och vill du vinna ett presentkort på 500 kr från Sophie´s Closet kikar du in här:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/utkast-tavlingsregler-1.html


Jag vill även berätta att jag numera bloggar från http://www.PetramedAochE.se , kika gärna in =D

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...