lördag 30 augusti 2014

Lördag: Inredning, sjukt och film

En lördag som rusat förbi! 
Här är 2 bilder från mitt och M´s fredagsmys igår, längtat 2 veckor efter detta! =D


Idag bestämde vi oss för att avklara storhandlingen så vi slipper åka imorgon. Jag hade också lite längtan ur huset efter denna sjuka. man blir ju så isolerad.. 
Blev en minirunda på stan för att handla en födelsedagspresent, jag fick också besöka "Inreda & Sånt" där de rear ut en stor del av sortimentet! (Woohoo!) Där blev det zinkhjärtat (som jag pysslar med redan), träbokstäverna, jul"pyntet" (det vita) och vinterljuslyktan. 169 kr för allt med halva priset. =) 

Sen på Ica Maxi där vi storhandlade mat hittade jag också två kuddfodral för 30 kr st.  Yey! 

Känns att jag inte är frisk än, blev helt slut efter detta!


En till som blev helt slut var Kiron! Både han och Tiril har blivit förkylda de med i helgen... Men Kiron har dessutom fått feber! Så det har varit lugna puckar ikväll, här sitter vi och ser på en rolig hund medan maten är i ugnen. 

Maten blev tacotårta, ett litet mix-recept av mig, som ni hittar i inlägget nedan. Gott!! 

När barnen somnat blev det film för oss vuxna...

"Maleficent" med Angelina Jolie. Måste säga att jag varmt rekommenderar den, den var verkligen bra! En lite annorlunda touch till Törnrosa-sagan! 
Godnatt!!! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Har kikat igenom de senaste inläggen...jobbigt att ni varit sjuka allihopa, men hoppas det snart är bättre!

mycket roliga fynd o pyssel ser jag trots allt. skulle velat vara på den där rean säger jag bara! fina skyltar du gjorde också=)

är inte så aktiv på bloggen, men tittar in när jag har ork.

kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...