lördag 26 januari 2013

Bröllopskalas för Mats och Hanna!

Oj vad den här dagen gick fort! Fick sovmorgon till 9, superskönt.... Sen var det bara upp, frukost, fixa oss och åka iväg mot Ullånger till Mattias lillebror Mats och hans nyblivna fru Hanna. =) 

Deras hus blev fullt av folk, känns som jag gått runt runt hela dagen och "minglat". =) Många från Hannas släkt som man inte kände. Brudparet bjöd på jättegod smörgåstårta och gott fika. 
Tiril hittade några välkända famnar och knän, hehe. Här Carina... 

Moi och älskade. 

Brudparet!

Goskruttan som trots allt varit ganska pigg idag. 

Bamsekram av farfar. 

Min goa svärmor Haidie och jag. 

Lillhjärtat hos mig. 

Mattias o Mats storebror Micke som bor i USA gjorde en skylt till brudparet. Och Hanna hade Sverigefärger och vitt i sin bukett. =) 

De är så fina tillsammans! 


Kiron hittade en dator och höll till där större delen av kalaset, spelandes spel på Bolibompa-sajten... 

Tiril har plåster (klistermärken som hon fått av Micke och Elizabeth, de hade skickat dem med Mats och Hanna.). 


Hemkomna blev det pizza, hoppade matlistan idag! Blev så sent att laga mat. Nu har jag sålt iväg lite barnkläder, och lagt ut lite fler på facebook. Ska mysa med film resten av kvällen, maken var rysar-sugen och då är jag inte bangen! 

1 kommentar:

Evelina sa...

Härliga bilder du lägger ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...