tisdag 21 augusti 2012

Snabb liten "enkät".

Hittade en enkät hos Kikki. =) Vi grejar den såhär under jobbnatten.

När vaknade du imorse?
Svar: Haha vaknade idag 15.30


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Oj är det redan dags att kliva upp...


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: Ringt en tjej som vill köpa en jacka av mig via facebook.


Vilket humör är du på?
Svar: Bra.


Vad har du på dig just nu?
Svar: Arbetskläder

Har du ont någonstans?
Svar: Trött i axlarna


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: Choklad


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar: 9000 nånting efter skatt...varit föräldraledig men ej fått från försäkringskassan än!


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: 3 kassar mat och hushållsprodukter på Coop...900 spänn bara tjoff.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: Idag? Facebook. Nånsin...öh?

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar: Jobba klart inatt.


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar: Ingen låt för mig idag...har däremot en reklamlåt i huvudet, ni vet "Hello my friend, hello, it´s me again"...


Varför ska man läsa din blogg?
Svar: För att man vill antar jag?


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Såg film med maken.


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar: Ja, en del av mina "jobbklienter" brukar säga att jag alltid är så glad. =) Det är ju positivt.


När fotade något senast, och vad?
Svar: Fotade barnen igår. Och mig själv i klänning jag sytt.


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar: Nej.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: Skrivbordsben.


Vad tror du att klockan är?
Svar: 23.30


Vad borde du göra idag?
Svar: Jobba och vara glad.


Vad ska du ha på dig idag?
Svar: Arbetskläder. Imorgon jeans och tröja.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: Hmm...Thomas Quick (och han måste vara ärlig!!) om han dödade de människor han varit åtalad för att ha dödat och var de isåfall finns nu (de som är försvunna).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...