måndag 13 augusti 2012

Kvällsdopp i Stallarna...

Just nu är jag rätt så nervös, jag längtar efter att Mattias ska ringa och jag får veta att han mår bra. Han skickade sista SMSet kring 9.30-tiden, så efter det for han nog in på operationen. Det var inte klart om det blev titthålsoperation som tänkt eller om de måste "öppna helt"... Vilket som så blev han sövd. Pappa skjutsade honom till sjukhuset i Sollefteå imorse. Jag och barnen stannade hemma, känns som om vi ändå inte kan göra så mycket på sjukhuset. =( Men nervös är man... Försökt koncentrera mig på klädrensning men är rätt splittrad.

Igår kväll for vi ut till Stallarna, badtoken Mattias ville ta ett sista dopp, kanske sista för sommaren?
Är jättefint där ute med kvälls-sol. Jag och Tiril kände bara på vattnet, Tiril endast med fingertoppen, haha hon är en sån badkruka!
Men killarna njöt till fullo. =)
 





Finns iallafall en liten lekplats som Tiril kunde ha kul på. Hon ville också gärna vara ute på bryggorna, men jag är så rädd hon ska ramla i då, hehe.

Ny gunga har de fått där, provade den allihop, praktisk och kul!

Nej nu ska jag återgå till oroandet...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...