fredag 24 augusti 2012

Annorlunda helg än tänkt.

Ja, Mattias överansträngde nog knät igår med den långa körningen och så fallet i måndags på det...så han hade väldigt ont igår kväll och inatt, och även idag ondare än vanligt... Var varmt och svullet. Han har varit ner på vårdcentralen och måste ta det lugnare, behövde inte antibiotika, men jag blir hemma 2 nätter då det blir svårt för honom att vara själv med barnen. Söndag natt jobbar jag, hinner ju lägga ungarna ändå och måndag kan de vara på dagis.
 
Så idag har det blivit plock och städning för mig, fredagsmys för ungarna med film och ostkrokar. Sen kom vi iväg en sväng och lämnade in prylarna till morgondagens bytardag/klädloppis....Hoppas allt blir sålt! ;o)
Den är alltså imorgon kl. 10-13 på Parketten, dit och köp!  
 
 
Jag har också grejat med datorn lite, snart dax att klippa till höstmössor så jag har öppnat upp för beställningar på såna, har annars haft beställningsstopp sen i Maj, välbehövligt... Uppdaterat tygbloggen också.
Nu ska vi se en film, komedi som gick härom dagen, "Old Dogs". Smuttar på lite whisky...;o)
Ha en fin fredagkväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...