måndag 19 mars 2012

Video från modeshowen med dålig bild men bra ljud. ;o)ö


Modeshowen gick jättebra, barnen tyckte allt var jätteroligt förutom att Kiron inte tyckte om att gå ut på scenen, men annars sa han imorse att "Jag vill vara på teatern mer!"
 Stressigt bakom scenen med mycket folk överallt. =) Vi delade loge bla. med en bröllopsbutik så det var stora fluffiga vackra klänningar över hela rummet.  Vi hade 2 utgångar med 10 andra "butiker" emellan så vi hann byta. Molly hade det rätt stressigt då hon både visade för oss och för märket "Pomp de lux" som hade 4 visningar, alla före pausen precis som oss (för barnen inte skulle bli så trötta), men hon gjorde ett jättebra jobb och hann med!
Tiril älskade att gå ut på scenen, jag tror hon skulle kunnat gå där hela kvällen. Vi tänkte hoppa dockvagnen men då blev hon tjurig och ville ha den med.

 Filmen här är från 2:a utgången, kläderna syns knappt på filmen som ni ser men ni kan ju få upplägget iallafall. =) Ska samla in mer bildmaterial från svärmor, bror m.m men tror det är mest film. Jag har ingen film från första utgången men det var till samma låt.
Lägger ut några "bakom scenen"-bilder senare när jag samlat ihop lite mer, bla. från Ms mobil.
Mina duktiga modeller var Molly snart 7 år, Hanna snart 6 år, lill-Robin (3,5 månad), och mina egna Kiron 4,5 år och Tiril 2 år. Vi vuxna var jag, Mattias, min bror Johan och hans tjej Kikki.

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Haha han såg minst sagt lie motsträvig ut där ett tag Kiron =D

Oxå sötfian som for runt med dockvagnen =) Att dockvagnen var med gjorde det bara mera trevligt och familjärt ju =)

Kul att det gick så bra för er!!

kram

Maria sa...

Vad roligt ni måste haft! Det ser helt underbart ut med småbarnen som trippar runt där på scenen och lilla Tiril med dockvagnen!

Inväntar mer fotografier så man får se lite kläder! ;)

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...