söndag 25 mars 2012

Barnloppis-köp och jobb.

Hej på er! =) Här sitter jag och myser i vårt solvarma uterum, är hemma på "timmar" har delad dag idag, börjar snart igen, kl. 16.
Igår jobbade jag 13-20.30, på förmiddagen hann jag iväg en sväng på Drakarnas bytardag på Parketten, handlade för 265 kr, blev lite smått och gott:
2 tröjor o 1 par jeansshorts till Tiril, en kofta, en T-shirt, 3 par pyjamasar och sockar till Kiron, ett par sandaler till Kiron, ett par finskor till Kiron (till bröllopet), ett PC-spel, ett brädspel.., och....
...två robotar som var långtradare som transformerades till 2 robotar, men även kunde sättas ihop till 1 stor robot!!! En stor hit för Kiron, han är galen i robotar! Hehehe!
Hade snabbvisit av Mats och Hanna. =)
Vi sålde rätt så bra på bytardagen också, ungefär hälften av vad vi lämnat in. =) Man ska vara nöjd.

Här bild nyss tagen, visst har vi det mysigt?
I fredags var det kaos i vardagsrummet, mina tre barnrumpor rusade runt runt och tjöt av skratt...vet inte vem som var värst, barnen eller M. ;o)
Nu ska jag traska till jobbet igen. Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...