fredag 23 mars 2012

Friday-mood! =) Smartson-testar Blå Band-kryddmix!

Härligt med fredag, trots att jag ska jobba i helgen! Men det blir lite softare när jag börjar 13 imorgon iallafall. Hinner ju med lite mys idag.
Igår fixade vi klart det sista till helgens bytardag, ikväll är det inlämning. Puh, mycket småprylar vi vill bli av med denna gång, inte så mycket "stora" saker som de andra gångerna, mer att märka upp nu. Vi får hoppas folk är köpsugna på våra saker! =) Skönt att få bort och få in lite pengar för det vi inte använder! Själv ska jag kolla i huvudsak efter pyjamasar, gummistövlar och skor till Kiron, och ev. sockar?
Haha satt och läste Vi Föräldrar imorse, deras serieruta är så rolig, (av Lisbeth Svärling), kan alltid relatera, och denna gång kanske extra mycket...
Idag ska vi via Smartson testa Blå Band kryddmix, ska välja Fläskfilégryta med kantareller! Jag brukar aldrig köpa såna här kryddmixer förutom indiskt då och då, höjden av lathet höll jag på säga, men är villig att testa. Så ikväll blir det alltså detta till middag, ska göra klyftpotatis till. Meddelar om det var bu eller bä senare! =)
Nu tror jag att jag ska släpa ut mina maskiner till uterummet och sitta där och sy en stund, blev inget sånt igår... =) 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...