fredag 16 mars 2012

Stressig helg framför oss?


Fredag igen! Härligt! Känns som om denna helg kommer svischa förbi för vi har så mycket att göra hela tiden. Idag ska vi förmodligen hämta en ny familjemedlem...mer om det senare!! =) Ska även hämta en hylla och lite annat vi köpt via facebook, jag ska ev. prova en brudklänning (har en men vet inte om den sitter helt bra, kollar efter alternativ), ev. ska vi ha utedag imorgon med svärfar Roger mfl, och sen på söndag är det ju modeshowen! Puh!
Dagens middag blir tortillatårta, smaskens!

Måste visa Tirils mellis-stil igår, haha undrar var hon fått det ifrån?
Ikväll blir det väl TV-mys, var ju säsongspremiär för Criminal Minds igår, så det blir nog att se det (la oss tidigt och iddes inte se det igår), och veckans avsnitt av Game of Thrones, de är nog våra favoritserier just nu, passande fredagsmys! Tror CM Suspect behaviour har säsongspremiär ikväll men M gillade inte det lika mycket så det får jag nog se själv en annan dag.
Jag hoppas jag kan visa mina kreationer till modeshowen snart, blir som små färg-karameller när man samlar så mycket på en gång. =)
Ja, han en fin fredag så länge!

3 kommentarer:

Malin sa...

Vilken säsong av Criminal Minds är det? =)=)

Malin sa...

Ja ibland så är livet inte riktigt rättvist. Nu är det bara begravningen att invänta, så jag får ta farväl på riktigt.

Ah, det kan nog stämma. Att det är s07, vad jobbigt, då har jag redan börjat se den på nätet! =/

solokatt76 sa...

Haha..Klart tjejen passar på och chillar inför stresshelgen ;)

Hoppas verkligen att modeshowen går bra och att det leder till fler syjobb för dig!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...