söndag 18 mars 2012

I väntan på modeshow, och ny förvaring till lekrummet!

Idag är jag så nervös!!!!! Vi vuxna kommer ju gå med barnen på scenen såklart, och det är mer än show än en visning, och inget är inövat då det är så små barn med...Jag kommer känna mig jättefånig! Men det är iofs inte mig publiken ska kolla på utan barnkläderna. =) Vi har 2 utgångar, till samma låt.
Här hänger då kläderna strukna och klara...


Byxorna närmast kameran är "reserv" då alla modeller inte kunde vara med...
Håll tummarna för oss kl. 18 ikväll! Jag hoppas jag har möjlighet att fota eller att mina föräldrar kan fota så ni får se bilder.

Igår var vi iväg och hämtade en Expedit-hylla vi köpt via facebook, till barnens lekrum. Perfekt att få bort lite leksaker från golvet, och från köket, vi har haft barnens pysselprylar ovanpå köksskåpen tidigare, så plottrigt!
Sitter i uterummet nu, är inte samma värme som igår men rätt mysigt ändå. Skulle iväg idag och prova brudklänning men så SMSade tjejen imorse, de var på väg in på BB, hehe, så provningen får vänta... =)

1 kommentar:

Maria sa...

Expedithyllor är väldigt bra! Har vi med här hemma! :)

Hoppas allt gick bra på visningen! Och att du fick lite kort tagna så man får se!! :)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...