tisdag 6 mars 2012

Här var det mer sjukt.

Jahapp, känns som om varje inlägg här nuförtiden handlar om att nån i familjen är sjuk. Kiron är betydligt piggare idag. Men...Tiril och Mattias var dåliga när de vaknade (M redan när han la sig), jag var inte heller helpigg men har inte velat känns vid det...har för mycket att göra det närmaste. Men allt som dagen gick blev jag sämre. Jojomen, visst fick jag feber. Tokfrusen, ont i kroppen, allmänt trött och hängig. Blä. Tiril har varit jättegnällig hon med lilla stackaren, och M, hehe. Jaja.

Igår var vi pigga iallafall, både jag och lillan. Lekte lite busjaga och tittut. =)



När M kom hem igår hade han med sig en present till barnen från farmor. En ny film, Björnbröder, tack så jättemycket, barnen blev så glada! =)
Nu ser jag på Desperate Housewives, myys, synd att det är allra sista säsongen, hur ska det gå? Sedan blir det Den sista dokusåpan, den måste man ju kolla in, med zombies, hehe!  Hoppas att denna sjuka går över snabbt och man vaknar piggare imorgon!!

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Björnbröder may be "the shit", men presentpappret var ju "to die for". JAG ÄLSKAR GRODOR!! =)

Meen vad ni är sjuka!! Verkar bara gå runt runt för er =(

Krya på till hela familjen!

Tina sa...

SötTiril..men nu börjar det väl bli dax att ni får bli friska..Så drygt med långdragna sjukdomar.

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...