lördag 19 februari 2011

Min kommande läsning!

Idag ska vi ju på bröllop kl. 16, och förmodligen hinner jag inte skriva något speciellt idag...så detta inlägg har jag fixat i förväg, bara för att berätta om min senast utvalda läsning! Efter "Vattenmelonen" (som var rätt bra!) kände jag för något spännande krypande, så jag tog denna som jag haft i bokhyllan flera år nu, köpt på bokrea för flera år sen... Den verkar lovande!!!!
Den här bloggägaren rekommenderar den iallafall varmt. =)

"16-årige Scott är på skidsemester med sin mamma, och en dag följer han utan sin mammas vetskap med en av sina nyfunna kompisar i hans lilla flygplan – målet är en rockkonsert i Salt Lake City. Men vädret är uselt, det snöar och stormar, och planet kraschar mitt ute i ödemarken. Piloten dör men Scott överlever. Nu börjar kampen om att överleva. Scott befinner sej långt från bebyggelse, det är iskallt, snön ligger djup och dessutom finns det vargar i området. Han har inget annat val än att börja gå, och långt om länge – stelfrusen och knappt vid medvetande – kommer han till en stuga. Han är räddad! Mannen som bor i stugan verkar först vänlig, men Scott inser snart att mardrömmen inte alls är över, den har bara börjat…"

Ha en bra lördag, får väl se om jag lipar ögonen ur mig på bröllopet...Har ingen vattenfast mascara heller...!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...