söndag 20 februari 2011

Ia och Daniels (och Albins) vackra bröllop/dop!!!

Ja, igår var vi ju då på våra bästa vänner Maria och Daniels bröllop, och deras yngste son Albins dop! Allt var så himla vackert, de var vackra, och jag grät en del...
Tyvärr så blev fotona jag tog i kyrkan urusla... Här sjunger vår gamla klasskompis Marie solosång, så vackert och jag lipade...!!! Hon sjöng "Du är allt" av Shirley Clamp, Maria hade bett henne sjunga som en överraskning till Daniel. =)
Se inlägget nedan där jag lagt in ett kort klipp där hon sjunger (går ju inte att lägga ut nåt längre...)Albins dop...=) Han fick också solosång, "Det vackraste", Ias favoritsång till alla tre barnen. Fick en lite bättre bild under utgången. Sen var det middag i Klockaregården. Här Daniel med sin lillasyster Johanna.
Mattias och Kiron mumsar i sig mat, tjälknöl på älg, potatisgratäng och god sås, och Kiron varmkorv...=)
Tiril och jag.
Vår kompis G och Tiril.
Bröllopstårta.
Mattias och vår dotter.
Brudparet skär tårta...
...och matar varandra.
Brudparets dotter Molly och Tiril.
Kiron var lycklig när godis och snacks kom fram! =)
Ia och vännen Lina delar nu bröllopsdag (Lina gifte sig för 6 år sen på samma datum), jämför här ringar. =)
Den vackra bruden!
Ia, jag och Ias barndomsvän Helena.
De delar av det gamla tjejgänget som var där! Ia, Camilla, jag och Lena!
Daniel och Ia, jag och Mattias!
Ias vackra ring.
En kyss!


Vi hade en jättetrevlig dag och kväll, och allt var så fint! Under kvällen var det flera som höll tal, bla. jag (jag var nära att börja gråta när jag talade, pinsamma människa, men klarade det!) Det var också lite lekar, Ia och Daniel dansade till "Du är allt", presentöppning m.m.
Barnen var lite otåliga vid middagen, men kring 20 så somnade Tiril i vagnen, skönt. Kiron dansade och lekte med Robin och de andra barnen, och hade så kul så han inte ville åka hem, men vi for kring 21.30.
Grattis än en gång Maria och Daniel, jag önskar er all lycka!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...